vrijdag 28 juni 2019

We stappen over naar Polarsteps

Beste vrienden, sympathisanten,
Op een fietsreis word je zo opgenomen en ingepakt met de gebeurtenissen van de dag dat deze dik gevuld zit. Ik had het goede voornemen om geregeld mijn blog bij te werken, echter en met het schaamrood op de wangen moet ik bekennen dat ik deze belofte niet kan naleven.
Maar geen nood voor zij die mijn reilen en zeilen wensen te volgen, er is een mooi alternatief in de vorm van Polarsteps. Hier kan je mijn dagelijkse route volgen met  foto's en verhalen van de mooiste plaatsjes en gebeurtenissen aldaar. Ondertussen ben ik een kleine 4 maanden onderweg en in het noorden van Denemarken beland
Om me te volgen Google je  en zoek je me op via de naam " Dwars door Europa".

Geen opmerkingen:

Select your language