maandag 18 februari 2019

Nog steeds op zoek naar fietsvervoer

Ondertussen nog steeds geen geluk bij het zoeken naar een aards vervoermiddel om mezelf én mijn fiets samen in Noord-Oost Spanje te vervoeren. Gratis via TGV, maar dan moet je de fiets wel in een pralinedoos van het formaat 1Kg zien te plooien. Zie je me ook al enkele malen sleuren met die doos én vijf fietstassen tussen perron 3 en 23 ? zo een karretjes als op de luchthavens heb ik in Brussel-Zuid (de Midi) of Paris Nord nog niet opgemerkt. Het zijn fietstoeren, en nog geen meter gefietst.
Via de lucht-optie zou dit probleem in 10 minuten opgelost kunnen worden,  .. maar de lucht wens ik vrij te houden voor vogels.
"Ga eens op café, bij de duivenmelkers!" gaf kinesist Bart me deze morgen als een zéér interessante tip mee. "Ja maar vanaf Barcelona vliegen de 'duihuihoeioeihuiven' nog niet in dit seizoehoeihoen" was de repliek van een duivenmelker onder pijnlijke massage. Al mijn hoop ligt nu bij de treinreiswinkel.nl. "Voor een fietsreis leuk en fijn moet je bij de Hollanders zijn" !

Geen opmerkingen:

Select your language